E-SHOP - Asistent zákaznického servisu

Praha, Backoffice
Částečný úvazek

Co ti bude dělat radost?

 

  • Když zákazníkovi pomůžeš s hladkým průběhem objednávky.
  • Když se zákazníkem vyřešíš jeho problém.
  • Když Ti zákazník zanechá pozitivní recenzi.
  • Práce v příjemném kolektivu a prostředí.
  • Když společně oslavíme naše úspěchy.

 

Co od tebe očekáváme?

Budeš komunikovat s našimi zákazníky po telefonu, e‑mailu, Facebooku a chatu. Budeš se podílet na hladkém průběhu vrácení a výměny produktů. Nakoukneš pod pokličku logistickým procesům a budeš spolupracovat na Omnichannel projektu. 

CO BY TI NEMĚLO CHYBĚT?

  • Dobré komunikační schopnosti slovem i písmem. Znalost českého jazyka, pravopisu.
  • Samostatnost, zodpovědnost, proaktivita. 
  • AJ na komunikativní úrovni (min. B2).
  • Možnost pracovat v rozmezí PO - NE, 9‑19:00.
  • Sportovní duch, chuť do života / optimismus.

A proto bychom Tě chtěli poprosit, abys nám spolu se životopisem zaslal/a i motivační dopis, ve kterém se o Tobě něco dozvíme.
Abychom Ti to ulehčili, můžeš do něj zahrnout odpovědi na tyto otázky:

  • Jaká je Tvá motivace pracovat právě v Decathlonu?
  • Co nového bys k nám mohl/a přinést?
  • Které vlastnosti a zkušenosti si myslíš, že u nás uplatníš a proč?

Co za to získáš?

  • Staneš se důležitým členem našeho skvělého týmu Decathloňáků.
  • Každý den budeš rozhodovat o spokojenosti zákazníků sportovců.
  • Díky akciovému programu se můžeš stát spolumajitelem firmy.
  • Příležitost pracovat a růst v mezinárodní společnosti.

CO TI NABÍZÍME

  • Práci v kolektivu mladých sportovců.
  • Možnost realizace vlastních nápadů.
  • Odpovídající platové ohodnocení.
  • Zvýhodněný nákup sportovního vybavení.
  • Karta MultiSport.
  • Pravidelné teambuildingy.
  • Práce na částečný úvazek, flexibilní pracovní doba dle Tvých časových možností (PO - NE, 9‑19:00).

Kontaktní formulář