Leader Věrnostního programu

Ostatní - Praha, Backoffice

Co ti bude dělat radost?

 

Věrnostní program je jeden z marketingových nástrojů pro řízení vztahu se zákazníky. Může sloužit jako argument navíc pro nákup našich produktů nebo služeb. Správně nastavený věrnostní program s dobře vybranými benefity přináší výhody v podobě věrné zákaznické základny a vymezení se vůči konkurenci.

Co čekáme od Leadera Věrnostního programu:

Vyhodnotí náš stávající věrnostní program jako celek - jak si stojí vůči hlavním konkurentům a v oblasti retailu. 

Nastaví jeho strategii a tu bude schopen šířit napříč společností.

Bude motivovat obchody, webmarketery a ostatní kolegy, aby s ním pracovali

Bude řešit jak moc zákazníci věrnostního programu využívají

Bude na něm, aby našel způsob, jak zvýšit jeho atraktivitu a výkonnost. 

Bude zodpovědný za rozšiřování základny věrných zákazníků a ziskovost programu.

Co od tebe očekáváme?

 

Jaký by měl Leader Věrnostního programu být a co musí umět: 

Nadšený pro věrnostní program a služby zákazníkům

Hnacím motorem Věrnostního programu

Naslouchat zákazníkům

Umět řídit projekt od začátku do konce

Umět vyhodnotit, co je přínosem pro zákazníky a zároveň pro naši společnost.

Motivovat kolegy ke spolupráci a žádoucím výsledkům

Mluvit plynule AJ

Co za to získáš?

Plný úvazek

Praha 

Kontaktní formulář