E-commerce Manager -Customer happiness center manager

Praha, Backoffice

Co ti bude dělat radost?

Budeš řídit a rozvíjet již existující Zákaznický servis pro e‑shop, který se soustředí na vytváření silné CRM (Customer Relationship Management) strategie pro Českou republiku.  

VYTVOŘIT PROJEKT A STRATEGII > definovat budoucí cíle pro Decathlon zákaznický servis a budovat silný vztah se zákazníkem. Cílem je zákazníkovi poskytnou nezapomenutelnou zkušenost s naším zákaznickým servisem.

ŘÍDIT TÝM > pomoc týmu zákaznického servisu růst a být samostatnými ve svých projektech a misích. Vytvořit prostředí, díky kterému budete s týmem poskytovat ten nejlepší support našim zákazníkům v České republice.

SLEDOVAT A ZPRACOVAT FEEDBACK OD ZÁKAZNÍKA> shromažďovat a interpretovat informace od zákazníků, sdílet je s Omnicommerce týmem a týmem logistiky, abychom společně vylepšili náš servis v mnoha oblastech.

SPOLUPRÁCE NA BUDOUCÍM OMNICOMMERCE PROJEKTU > rozvíjet projekty, inspirovat se a účastnit se rozhodnutí. MYSLET BUDOUCNOSTÍ!  

Co od tebe očekáváme?

Kdo jsi ?

Hledáme někoho se silným kreativním myšlením a vizí Někoho kdo je orientovaný na cíl a strategii. Přirozený lídr, který se nebojí převzít zodpovědnost, být autonomní, důsledný, nastavit ambiciózní cíle, dát smysl a směr týmu. 

 

Nadšení pro zákaznický servis

Nadšení pro rozvoj týmu, emapatie

Obchodní myšlení

Organizovaný a motivovaný

Komunikační schopnosti na vysoké úrovni

Důsledný

Nadšený sportovec

Co za to získáš?

  • Práce ve společnosti, na kterou budeš hrdý
  • Každý den budeš rozhodovat o spokojenosti Tvých zákazníků-sportovců
  • Díky akciovému programu se můžeš stát spolumajitelem firmy
  • 25 dní dovolené na pořádný odpočinek
  • Možnost testovat Decathlon produkty

Kontaktní formulář